dissabte, 30 de març del 2013

Lectura de març

Aquest final de mes no ha estat molt productiu per a mi en cap sentit.  No he fet crochet, no he llegit quasi, no he provat cap restaurant ... Almenys he llegit la lectura recomanada al blog Lecturas y Lectoras, "Nadie quiere saber" de Alicia Giménez Bartlett.  M'agrada molt llegir novel·les on part del protagonisme se'l porta la meva ciutat, Barcelona.  Hem tornat a llegir una novel·la policíaca, però en aquest cas el cos és el de la policia nacional, i la protagonista la inspectora Petra Delicado.  La trama és molt interessant amb un desenllaç molt ben traçat, i on viatgem a Itàlia, ja que fins i tot la màfia està implicada en els crims.  Totalment recomanable per a una lectura lleugera i amena.
Ara estic amb "La tabla esmeralda" de Carla Montero, m'ha enganxat molt!

Este final de mes no ha sido muy productivo para mi en ningún sentido.  No he hecho crochet, no he leído casi, no he probado ningún restaurante ... Al menos he leído la lectura recomendada en el blog Lecturas y Lectoras, "Nadie quiere saber" de Alicia Giménez Bartlett. Me gusta mucho leer novelas donde parte del protagonismo se lo lleva mi ciudad, Barcelona.  Hemos vuelto a leer una novela policíaca, pero en este caso el cuerpo es el de la policía nacional, y la protagonista Petra Delicado.  La trama es muy interesante con un desenlace muy bien trazado, y dónde viajamos hasta Italia, ya que incluso la mafia está implicada en los crímenes.  Totalmente recomendable para una lectura ligera y amena.
Ahora estoy con "La tabla esmeralda" de Carla Montera, me ha enganchado mucho!

Imatge:http://www.amazon.es/Nadie-quiere-saber-Ancora-Delfin

The end of this month isn't a good one for me.  I had to make some hard decisions, and I didn't read much, I didn't crochet, I didn't discover any restaurant ... Unless I have read a book "Nadie quiere saber", I liked it.  It's an easy reading about some crimes, and the main character the inspector Petra Delicado is a woman whith an strong personality and a clear brain.
Now, I'm reading "La tabla esmeralda" and I'm really into that book.
M.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pels vostres comentaris!
Gracias por vuestros comentarios!
Thanks for comment!