divendres, 27 de setembre del 2013

Invent del segle (7) - Exfoliant casolà

Sempre he utilitzat la crema exfoliant de Clinique, aquesta, però em vaig quedar sense, i no havia comprat de recanvi, així que vaig buscar per internet i vaig trobar aquesta recepta (ara no sé exactament on) que he provat i m'ha anat superbé!

Siempre ha utilizado la crema exfoliante de Clinique, esta, pero me quedé sin y no había comprado de recambio, así que busqué por internet y encontré esta receta (ahora no sé exactamente donde) que he probado y que me ha ido superbien.

I've always used Clinique exfoliating cream, this one, but I ran out and I didn't bought an spare one, so I searched on internet a solution and I've found this home-made recipe (I don't remember exactly where I've fount it).

Ingredients / Ingredientes / Ingredients:

- El suc de mitja llimona / el zumo de medio limón / the juice of half lemon.
- Dues cullerades de sucre / dos cucharadas de azúcar / two tablespoons of sugar.



Proveu-la i veureu quins resultats! Probadla y veréis los resultados! Prove it and you will see the results!
M.

3 comentaris:

  1. Yo la he probado alguna vez y me gusta! Es muy dulce, jiji

    ResponElimina
  2. Nenaaa, ho he provat i em va de fàbula!!
    BGS

    ResponElimina
  3. Qué buena idea!! la probaré

    http://beharrean.blogspot.com.es/

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris!
Gracias por vuestros comentarios!
Thanks for comment!