dilluns, 7 d’abril del 2014

Are you ready?? ... Juego de tronos

M'encanta aquesta sèrie, hi ha unes quantes que segueixo i que em tenen atrapada: Homeland, True Detective, Mad Men, Anatomia de Grey ... Però Juego de tronos és especial, potser l'ambientació, el vestuari, els personatges, els lemes de les cases.  A mi m'agrada la casa Stark, però la Casa Targaryen y la Daenerys em van atrapant mica en mica.  Per cert, us agrada la meva samarreta??


Me encanta esta serie, hay una cuantas que sigo y que me tienen atrapada: Homeland, True Detective, Mad Men, Anatomía de Grey... Pero Juego de tronos es especial, quizás sea la ambientación, el vestuario, los personajes, los lemas de las casas, etc.  A mi me gusta la Casa Stark, pero la Casa Targaryen y Daenerys me van atrapando poco a poco. Por cierto, os gusta mi camiseta.

I'm a follower of  some TV series: Homeland, True Detective, Mad Men, Grey's Anatomy ... But I think that Game of Thrones has something special, I don't know if it's for its settings, the characteres, the motto of every House, etc.  I prefer Stark House, but my favourite character is Denerys, as you can see.  By the way, do you like my T-shirt?

Remember: Winter is coming.
M.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pels vostres comentaris!
Gracias por vuestros comentarios!
Thanks for comment!